فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

کاندوم جلوگیری یا لذت

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۲ ب.ظ

کاندوم جلوگیری یا لذت 

 

اگر می خواهید سرگرم کننده تر در طول رابطه جنسی باشید ، این کاندوم را امتحان کنید

چند سال پیش کاندوم برای رابطه جنسی ایمن ، جلوگیری از بارداری های ناخواسته و جلوگیری از بیماری های مقاربتی استفاده می شود. اما تعریف کاندوم در حال حاضر تغییر کرده است. اکنون از کاندوم نیز برای لذت بردن از زندگی جنسی استفاده می شود. بسیاری از کاندوم های دارای طعم دار و راه راه طعم دار مانند شکلات ، توت فرنگی و موز در بازار وجود دارد. به دلیل چنین گزینه ای ، بسیاری از اوقات مردم در مورد انتخاب اشتباه می گیرند. به ما اطلاع دهید چه نوع کاندوم وجود دارد.

 

کاندوم نقطه دار

اگر کاندوم ساده را دوست ندارید ، می توانید کاندوم نقطه دار را انتخاب کنید. این کاندوم از نقاطی تشکیل شده است که در هنگام رابطه جنسی هیجان ایجاد می کنند. اگر پوست شریک زندگی شما شکننده است ، باید از استفاده از آن خودداری کنید.

کاندوم راه راه

چنین کاندوم ها ، مانند کاندوم های خالدار ، در هنگام رابطه جنسی هیجان ایجاد می کنند. برای ایجاد هیجان بیشتر در هنگام رابطه جنسی ، در پایین کاندوم ضربه خورده است. این باعث می شود رابطه جنسی برای خانم ها لذت بخش تر شود. می توانید از آن استفاده کنید و آن را دور بیندازید.

کاندوم فوق العاده نازک

اگر می خواهید بیشتر از رابطه جنسی لذت ببرید ، می توانید از این کاندوم استفاده کنید. این کاندوم ها از ورق های نازک تری نسبت به کاندوم های دیگر ساخته شده اند و این باعث هیجان بیشتر در هنگام رابطه جنسی می شود. اما احتمال بیشتری برای شکستن این کاندوم وجود دارد ، بنابراین مراقب باشید.

کاندوم طعم دار

این کاندوم در رابطه جنسی دهانی قابل استفاده است. این کاندوم ها به شکل های شکلاتی ، قهوه ، وانیل ، توت فرنگی ، انبه ، موز و غیره وجود دارند. اگر پوستی حساس دارید ، ممکن است باعث احساس سوزش شود.

کاندوم اضافی لذت

اگر می خواهید برای مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشید ، می تواند ثابت کند که برای شما بهتر است. حاوی بنزوکائین است که به طولانی شدن رابطه جنسی کمک می کند. باعث می شود آلت تناسلی مدتی بی حس شود تا فرد بتواند مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشد. اما همچنین دارای برخی از عوارض جانبی مانند سوزش ، خارش و مشکل در تنفس است.

 

منبع : ثانیکالا 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۲ ب.ظ
  • mehran amrian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی