فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

چرا از کاندوم استفاده می کنیم؟

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

چرا از کاندوم استفاده می کنیم؟


همه چیز-شما-نیاز به دانستن-در مورد-کاندوم-1
زیرا مؤثرترین راه برای مصون ماندن در برابر بارداری و بیماریهای STD است. شما تعجب خواهید کرد که می دانید بسیاری از زنان نه تنها حاملگی بلکه ترس از عفونت های مقاربتی را تجربه می کنند. واقعاً ، این فقط یک دلیل ساده برای استفاده از کاندوم است.

روش مناسب پوشیدن کاندوم  چیست؟


توضیح کاندوم کار دشواری است و با تمرین در آن متخصص می شوید. اما ما به شما فرصتی برای گفتن نمی دهیم که سعی نکردیم شما را متقاعد کنیم! شما فقط وقتی پسر کمی هیجان زده است می توانید کاندوم بپوشید. در غیر این صورت پوشیدن آن غیرممکن است. دستان شما قبل از پوشیدن باید کاملاً تمیز باشد. روغن ماساژ یا عرق همچنین می تواند لاتکس را تضعیف کند. بنابراین قبل از شروع کار دستان خود را با صابون خشک کنید. زیر پوستی فویل را با یک لبه مرتب شده باز کنید (در همه آنها اتفاق می افتد). در حین انجام این کار ، به خاطر داشته باشید که بدون لمس کاندوم ، آن را در امتداد لبه باز کنید. اگر کاندوم به طور اتفاقی از شما بیرون کشیده شد (و به همین دلیل ضعیف شده است) یا هنگام پاک شدن پشت سر هم بود ، دوباره با یک بسته دیگر دوباره شروع کنید! بررسی کنید که درست آن را گرفتار کرده اید - لبه رول کاندوم باید به سمت بالا باشد ، به طوری که بتوانید هنگام غلتیدن آن را روی آلت تناسلی بپوشید. اگر نورد نباشد ، به این معنی است که آن را به درستی گرفتار نکرده اید. شما فقط باید کاندوم را به آرامی از لبه آن و از هیچ جا نگه دارید. حتماً هنگام باز کردن کاندوم ، نوک آن را ببندید - این یک قسمت مانند لامپ کوچک است - به طوری که نتواند هوا را به دام بیندازد. این بخشی است که مایع منی بعد از ارگاسم جمع می شود - و اگر هوا در آنجا به دام افتد ، کاندوم می تواند مانند یک بادکنک در حین استفاده ترکیده باشد! مواظب باشید که پایه کاندوم بدون کنترل به خوبی روی پایه آلت تناسلی گذاشته شود تا کاندوم بلغزد. و شما تمام شد! (این نوید است که شما به زودی روش آن را خواهید فهمید! می توانید برای دیدن نسخه ی نمایشی آن ، این فیلم را تماشا کنید.


آیا با استفاده از کاندوم می توان از روان کننده استفاده کرد؟
بله ، البته از این گذشته ، کار روان کننده های خارجی این است که بسیاری از انواع فرآیند ها را آسان تر می کنند. اما یک نکته را در نظر داشته باشید که با کاندوم فقط می توانید از روان کننده های مبتنی بر آب استفاده کنید - اگر از فرآورده های نفتی یا نفتی مانند وازلین استفاده می کنید ، آنها با کاندوم واکنش نشان می دهند که باعث تخلخل لاتکس می شود. (مشکل نشت) یا احتمال ترکیدن آن بسیار زیاد می شود. بنابراین ، یک جایگزین بی خطر مانند روان کننده مبتنی بر آب را انتخاب کنید.


"نوار" و "نقطه" چیست؟
همه چیز-شما-نیاز به دانستن-درباره-کاندوم -4
متداول ترین بافت های کاندوم های دنده دار و لکه دار نامیده می شود. سطح بیرونی کاندوم در یک الگوی ریز ریز نقش برجسته شده است و یا نقاط کوچکی روی آن قرار دارد. ایده اصلی این است که کاندوم الگوی شده اصطکاک (مالش) بیشتری بین آلت تناسلی او و قسمت های خانم شما در حین استفاده ایجاد می کند که باعث ایجاد مقاومت بیشتر می شود.- کاندوم- لذت-من-10s / dp / B00I3WXTG4 5. طعم دار؟ آخرین عمر؟ اینها چیست؟ انواع زیادی از کاندوم موجود در بازار از جمله کاندوم های طعم دار و درخشان است. کاندوم های طعم دار بوی لاتکس (که چندان هم خوب نیست) را پنهان می کنند و در تاریکی می درخشند ، که مانند تاریکی راهنما عمل می کند. دو نوع کاندوم دیگر وجود دارد - Ultra / Super Thin یا Long Longing. فوق العاده نازک - نام آن همه چیز را می گوید! بسیار نازک تر از کاندوم های معمولی است ، به همین دلیل احساس بیشتری به شما می دهد - بنابراین شما و شریک زندگی خود احساس بیشتری را احساس می کنید. کاندوم طولانی مدت از نظر شیمیایی از داخل با خاصیت بیهوشی (بی حسی) پوشانده می شود - هنگامی که با آلت تماس برقرار می شود ، مانند یک بی حس عمل می کند ، احساس سیری بازیکن پسر را به راحتی سرکوب می کند و می تواند برای مدت طولانی و بدون اوج ادامه یابد. امروزه انواع جدیدی رسیده است: کاندوم با

حلقه ویبراتور!

این حلقه همراه است که روی پایه کاندوم روشن و نصب شده است - منجر به لرزش هایی می شود که بیشتر به شما و پلاک شریک زندگی شما می افزاید! 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ
  • mehran amrian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی