فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

کاندوم طعم دار چقدر مهم است؟

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ب.ظ

کاندوم طعم دار چقدر مهم است؟

کاندوم طعم دار 



وقتی 20 ساله بودم ، یک خیرین جعبه ای را برای من در دانشگاه فرستاد. این جعبه شامل ابزارهایی برای ایمن سازی رابطه جنسی دهانی بود.

وقتی به من تحویل داده شد ، احساس می کردم که درباره امنیت جنسی است. بعد از دیدن این ، کنجکاوی نیز از درون متولد شد. وقتی به من رسید ، من یک بسته کوچک فویل از آن بیرون آوردم. اولین باری که با یک سد دندانی روبرو شدم ، آن یک پوشش لاستیکی است که در هنگام رابطه جنسی از دهان استفاده می شود.

سدهای دندانپزشکی را می توان به راحتی به عنوان کاندوم طعم دار دهان درک کرد. این یک قطعه مربع یا مستطیل لاتکس است که در مهبل قرار می گیرد. پس از اعمال ، احتمال عفونت در رابطه جنسی دهان از بین می رود.

"من آنقدر سکس را دوست داشتم که به پورن نقل مکان کرد"

کپسولهای زرق و برق خطرناک در هنگام رابطه جنسی واژن

تهی
همچنین ممکن است جالب باشد
چرا کودکان مدرسه را از مدرسه شروع می کنند؟
کشمیر: زندگی در "سیاه چاله اطلاعات" چگونه است
چرا قساوت های گرسنگی بعد از مرگ همسر؟
چرا میمون ها برای دوربین های جاسوسی عزادار می شوند؟
تهی
کپی رایت تصویر GETTY IMAGES
رابطه جنسی ایمن مورد نیاز است
همچنین از طعم میوه و لاتکس است. فکر کردن در مورد آن خیلی سکسی به نظر نمی رسد ، اما می توانید از عفونت دوری کنید.

در انگلیس ، در بین افراد بین 15 تا 24 سال ، احتمال عفونت مقاربتی (STI) بالاترین است. با افزایش سن کاهش می یابد.

براساس یک گزارش ، در سال 2016 ، افراد دگرجنسگرا (یعنی میل جنسی بین زن و مرد) در سنین 15 تا 24 سال مشاهده شد که از 62٪ کمدی ، 50٪ سوزاک ، 49٪ توده های دستگاه تناسلی و عفونت های پوستی در دستگاه تناسلی رنج می برند. بودند همچنین در بین مردان همجنسگرا ترسیده است.

با مقایسه این ، این بیماری ها در رابطه جنسی بین زنان کمتر دیده می شود. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که زنان لزبین و دوجنسگرا نیازی به معاینه STI ندارند ، اما ریسک پایین به معنای تهدید نیست.

هنگامی که من برای اولین بار به عنوان یک نوجوان شروع به ملاقات کردم ، نمی دانستم که رابطه جنسی ایمن برای لزبین نیز لازم است. دو شریک اول من کاملاً از این موارد بی اطلاع بودند ، بنابراین ما هرگز از آن مراقبت نکردیم.

کپی رایت تصویر GLOBALPROTECTION.COM
سد دندانپزشکی
اما از سد دندانی فهمیدم که برای لزبین نیز مهم است. صرف نظر از جذابیت جنسی شما ، اهمیت رابطه جنسی ایمن باقی مانده است.

مانند کاندوم طعم دار، سدهای دندانپزشکی نیز در بسته ها فروخته می شوند. اما برخلاف کاندوم ، خرید آن آسان نیست. بسیاری اوقات می توانید آن را در مغازه های شیمیدان پیدا کنید ، اما می توانید آن را بصورت آنلاین نیز سفارش دهید. آنها همچنین در کلینیک های کوچک و کلینیک های ویژه برای بیماری های جنسی یافت می شوند.

سد دندان به معنای کاندوم طعم داردهان است

رابطه جنسی ایمن فقط به معنای هوشیاری در هنگام نفوذ نیست. باید بدانیم که توبه همیشه شامل مجازات نیست.

این مورد هم در لزبین و هم مستقیم است. اگر انگشت شما قطع شود ، احتمال عفونت زیاد است. همه ما درباره کاندوم طعم دار و قرص ضد بارداری اطلاع داریم. ما او را از روزهای مدرسه می شناسیم. اما دستکش دندان و دستکش لاتکس در این مورد متفاوت است.

در مورد همجنس گرایی هیچ صحبتی درباره رابطه جنسی ایمن وجود ندارد. در این مورد نیز کمبود تحقیق وجود دارد. در سال 2016 ، یک نظرسنجی توسط National LGBT Partnership نشان داد که بیش از نیمی از 101 لزبین تجربه خود را در کلینیکهای بهداشت جنسی منفی اعلام کردند.

کپی رایت تصویر GETTY IMAGES
خطر ابتلا به STI در انواع جنسی
یکی به تجربه خود گفت: "پزشک به من گفت که افراد نمی دانند چگونه عفونت بدون درگیری آلت تناسلی امکان پذیر است."

واژن باکتری ها را گسترش می دهد ، اما مردم آن را جدی نمی گیرند. در چنین شرایطی باید برخی موارد را جدی گرفت. ناخن ها را کوتاه و تمیز نگه دارید. هیچ کس نمی خواهد خراش دهد. حتماً از انگشت دستکش لاتکس استفاده کنید.

ترس از STI در هر دو رابطه جنسی دهانی و دیجیتال وجود دارد. بنابراین کاندوم طعم دار و دستکش لاتکس موارد بسیار مهمی هستند. هر دو شریک در این زمینه باید محتاط باشند. دیجیکالا 

من تا نوجوانی لزبین بودم. مادرم به من گفت در رابطه با رابطه جنسی در روزهای مدرسه احتیاط کنید. کاندوم طعم دار حتی اگر از اسباب بازی های جنسی نیز استفاده کنید مهم است. این امر خطر ابتلا به STI را کاهش می دهد.

 

 

 

منبع : ثانیکالا 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ب.ظ
  • mehran amrian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی