فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

این وبلاگ جهت معرفی محصولات زناشویی مجاز است

تاریخچه کاندوم و نحوه پیدایش آن

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ب.ظ

تاریخچه کاندوم 

کاندوم های ساخته شده از پارچه از قرن شانزدهم در اروپا شروع به استفاده کردند. به تدریج ، بیش از دو قرن ، کاندوم از پوست حیوانات ساخته شد. اما کاندومهایی مانند اینها کاملاً مناسب نیستند و مانند کاندوم های مدرن مناسب نخواهند بود. با این وجود ، مردان و بعضی اوقات زنان کاندوم را شور و خلق و خوی می دانند. دکتر هیتن شاه مشاور سکسولوژیست و مشاور می گوید که این یک افسانه است. "اگر به رابطه جنسی خود اطمینان دارید ، هیچ چیز نمی تواند خلق و خوی را خاتمه دهد."
 این روزها انواع بسیاری از کاندوم های با کیفیت خوب در بازار وجود دارد ، از نرم تا لرزش ، که باعث احساس حضور آنها می شود. کاندوم با اندازه و اندازه های مختلف نیز موجود است. کاندوم ها که قبلاً به عنوان موانع در نظر گرفته می شدند ، اکنون به عنوان ابزاری برای افزایش لذت جنسی در نظر گرفته می شوند. دکتر شاه می گوید: "جستجوی کاندوم مناسب برای خود از بسیاری از انواع مختلف کاندوم می تواند یک تجربه زیبا به خودی خود باشد."
به دلیل انتخاب نکردن کاندوم در اندازه مناسب و نپوشیدن آن به روش صحیح ، اغلب کاندوم اسپویلر سرگرم کننده می شود. هر مرد با توجه به حساسیت و اندازه خود به کاندوم متفاوت نیاز دارد ، مانند کاندوم های دنده دار که بعضی از آنها خوشحال کننده و برخی در هنگام چریدن پوست خود هستند. مهم است که از انواع مختلف کاندوم استفاده کرده و کاندوم مناسب را برای شما و شریک زندگی خود انتخاب کنید.
اما حقیقت این است که کاندوم برای افزایش هیجان و هیجان کار می کند. به همین دلیل شما آرامش خود را حفظ می کنید و روان کننده آن (یکدستی) تجربه رابطه جنسی را راحت می کند. در همین زمان ، دکتر شاه می گوید: "زمان لازم برای پوشیدن کاندوم به طور قطع زمان پیشبرد شما و همچنین لذت بردن را افزایش می دهد."

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ب.ظ
  • mehran amrian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی